Friday

Har haft en myskväll hemma i Nås med mamma, pappa och Saga... ja broder var med ett tag han med och åt lite tacopaj innan han drog på andra äventyr. Blev relax i sköna soffan med skidskytte, hockey och lite Singing Bee innan jag drog mig hemåt...

M är på väg hem från hockey med sin pappa.. har varit och kollat på Leksand, men det gick ju på skit som vi kunde se...

Skönt att det är fredagkväll och två dagars ledigt. Ska försöka sova ut om morgnarna... img blir det nog lite tvätt och städning när man tagit sig upp, en tidig lunch och så stundar 9 års kusinkalas på eftermiddagen.. sen är det väl schlager till kvällen skulle jag tro.

Ska se på lite skidskytte nu, sen lär jag försöka pyssla ihop ett grattis-kort till kusin-Kajsa tills img..

Tjing för idag!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gick på skit?! Leksand har inget i elitserien och göra!

2009-03-14 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0