Kille eller tjej?

Av hjärtljuden att döma på vår lilla Liten, så verkar man inte kunna avläsa vem Liten egentligen är. Idag låg de på 130 igen. Så varannan gång nu har de varit 140 och varannan 130. Det kvittar ju egentligen, men nog är man rätt nyfiken vem det är som gömmer sig därinne ju... bara ca 10 (+-2) veckor kvar nu! Jippi! Allt såg bra ut på dagens kontroll också, verkar som jag sköter mig som jag ska. Var 2 veckor sen sist vi var dit, ändå känns det som att vi är där rätt ofta. Hmm.. Men från slutet av mars nu så kommer vi i princip bo där, eller åtminstone blir det ett besök i veckan ett tag framöver... 3 tisdagar i rad med föräldragrupp sen, kombinerat med vanlig kontroll och faderskapsskrivande. Fick veta idag att vi är 5 par som ska gå föräldrautbildningen nu i mars-april..... 5 par.. det är inte många det inte enligt mig... kanske om man ser på att det är 5 barn på en kortare tid (?), men bara 5 par som ska sitta i samma rum och så... jag gillar inte riktigt sånt där... blääää... och vilka är de andra?

M har åkt på bandy, verkar som det blev träning av ikväll också.. så jag blir ensam ett tag till som det ser ut. Lite halvt trött och sliten, men ska försöka hålla mig vaken över lyxfällan iaf.. kanske ska slumra lite i soffan samtidigt..

Helgen ser ut att vara fullspäckad... eller kanske inte helt. Lördagen kommer iaf bestå av att äntligen komma iväg och utföra vår födelsedagspresent som Filip fick av oss i november.... men är man hockeygrabb så verkar man ha fullt upp heeeela vintern... Dessutom ska hela familjen F följa med, så även lillebror Jon ska få bowla lite.. bäst att ta med kameran! Personligen tror jag att jag skippar det där bowlandet, med tanke på att jag kanske inte ska kånka på ett tungt klot (?), så jag förblir nog åskådare. Före allt detta, så blir det ett pizzeriabesök också.

Söndag är det kvalhockey igen... om M har lust att åka dit... och vill inte svärfar dit, så får jag ta hans biljett och göra M sällskap... så vi får väl se vart allt slutar. Besöka familjen E-Z känns mindre lockande just nu eftersom syster i dagarna haft bläää-sjukan....

När tusan ska jag få någon info från F-kassan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0