Lyx!

Den här dagen blev nog faktiskt bättre än väntat. Jobbat några timmar innan M kom och hämta upp mig igen. Åkte på föräldraträffen i Mfjd till halv 2... trodde det skulle vara hur hemskt som helst, men jag ser ut att ha överlevt. Inte en kotte jag kände, men vad gör det. Trodde vi skulle vara där i flera timmar, men vid 15-snåret tyckte de att det räckte för idag! Så vi var hemma före 4 båda två.. när tusan hände det senast liksom?

Har ätit tacopaj och tagit en långpromenad, samt påbörjat vårat maraton-tittande på 24... hade inte hunnit se några avsnitt än, eftersom vi fick lov se 24-filmen först... så vi har en 7 avsnitt någonting som ligger och väntar på oss.. och eftersom vi såg filmen tillslut i söndags, så är det bara att plöjja igenom avsnitten också! I love 24.Jack Bauer är min favorit, alla gånger.

Ska se ett avsnitt till innan jag ska försöka sova. I morse vakna jag vid halv 7 av att en pippifågel satt och picka på väggen utanför eller något såndat.. det var iaf så högt och störande att jag inte somnade om igen.


Ca 25 arbetsdagar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0