Mardrömsnatt.

Man kan ha mardrömsnätter på flera olika sätt. Jag hade önskat att jag hade drömt något hemskt, dvs haft en riktig mardröm. Det hade ta mig tusan varit mycket bättre. Jag la mig strax efter 21.30 och gick upp vid 7 i morse. Under den tiden, så har jag sovit sisådär 3 timmar! Helt sjukt... det kallar jag mardrömsnatt. Har inte kunnat sova pga många orsaker, full näsan och huvudet i snor, halsont, lite rethosta och så problem med sovställning.... när kroppen börjar bli lite annorlunda till utseendet, så är det inte alltid så himla lätt att sova som man vill... men det är bara att gilla läget och välkomna verkligheten.

Hade det varit en vanlig dag på jobbet med full personalstyrka, så hade det inte funnits en chans att jag hade jobbat idag. Det tror jag inte. Nu var det dock ingen vanlig dag, utan jag var tvungen att jobba... bara varit jag & chefen både igår och idag.. så det har bara varit och bitit ihop och kämpat på. Så glad som jag var när M hämta mig på jobbet vid 16 idag... det var nog länge sen...var sååå skönt att få komma hem och bara vila! La mig i sängen för att försöka sova lite middag, men det gick naturligtvis inte... ska se på lite tv nu och äta en chokladbit, sen ska jag göra ett ordentligt försök igen.
M har ju också åt dit på allt, så han sov heller inte alltför bra i natt, dels pga sin egen snorighet och hosta, men även på att jag kraxar och snarkar som jag gör... Man skulle kunna säga att han ligger en dag efter mig. I måndags hade jag satans ont i halsen, bara. Igår började snoret rinna, och idag är det som det är... I tisdags fick M ont i halsen, och vips så var han snorig idag....

Ska nog ta och stänga ner datorn för dagen nu, men borde logga in på F-kassan få se om det hänt något nytt sen sist.. tycker jag borde få lite post från dem snart, men det innebär också att jag måste byta dator, eftersom jag var så puckad att inte ta den med Bank-ID direkt... synden straffar sig själv sägs det ju.

har en tvätt att hänga om en stund också.
+ att man måste se på lite semestersvenskar.
Jag vill också ha lite sol och bad! Guuu va härligt att det slaskar och braskar ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0