Paus i filmen.

Ser på Beck som många andra, men blir så less över denna j*la reklam och nyhetsuppehåll.... varför inte ta nyheterna redan vid 21 och sen köra filmen i ett sop sen?

Spenderade eftermiddagen och kvällen hos mamma och pappa. Blev lite kortspel, fick både semla och kvällsmat innan det blev hemfärd till Beck. Gosade och busade med Saga lite, tror tom hon fick sig en liten spark av Liten idag. Sötnos. Riktigt mycket bus idag.

Denna dag är snart förbi och en ny vecka är på g... en vecka närmare våren. Lite tråkigt känns det att det nog kommer vara sportuppehåll nu ett tag, jag menar, man har ju varit lite bortskämd de senaste veckorna med VM i alla skidgrenar. Men sånt är livet. Nästa år bjuder oss ju på ett OS. Sånt gillar vi. =)

Faster Britt, har försökt skriva en kommentar i din blogg några ggr nu, men inte lyckas... jag fattar ta mig tusan inte hur tusan jag ska lyckas heller, lär nog ta hjälp av mamsen där...så  jag ger dig ett svar här och hoppas att du läser det här, och att du inte tror jag är otrevlig... "klart vi kan få till en sådan åt dig, blir väl kanske kalas hos er inom de närmaste veckorna? Annars får vi ta oss en tur till Äppelbo någon helg här ändå! Och vad det gäller sakerna som finns hos er, så mottager vi mer än tacksamt allt som erbjuds. =)"

Fick en (stor) kartong med oss hem från syster i fredags också innehållande bebiskläder och kläder som pysen växt ur.... och bara av snabba kollen, så ser det ut som vi inte behöver köpa ett plagg under hela nästan år, till att börja med.....


Nu är filmen på g igen, härligt.

Hörs img. Då kanske jag blir av med ett par till jeans också... de dyraste t o m.... =)

Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Inger

Det är krångligt att lämna en kommentar. Jag brukar logga in med mitt googlekonto(mailadress)men jag får skriva ordet flera gånger. Mamma

2009-03-02 @ 08:23:37
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: [email protected]

2009-03-02 @ 20:15:24
Postat av: britt

Ja mycket är krångligt tycker jag. Vi får ta det när vi träffas. Vad avser kalas kör vi fredag kväll eller tidig em lördag för vi åker till Idre söndag morgon hela familjen i fyra dagar (skidsemester) hur skall det gå med alla och kanske åker jag ensam med barnen om m inte får ledigt. Nej nu skall jag se på annorlunda familjer om ja kanske får lite tips. /Många kramar Britt

2009-03-02 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0