Trött på snö!

Vaknade tiiiidigt av snöplogen, som vanligt..... bara att försöka ligga kvar och halvsova några timmar till innan klockan ringde.... väl dags att åka till jobbet, så var det ju i princip bara att skotta sig ut till bilen och skrapa rutor och allt sånt där... fy skrutt vad jag hatar vintern just nu.

Sitter och ser på Kattis & C:o, familjen Wahlgren är så härliga! Inte konstigt jag gillar att läsa Pernillas blogg. =)

Kvällens måltid var en delikatess, men vågar inte berätta om min konstiga blandning... för då förstår ni hur knasig jag kan vara ibland.... mätt är jag iaf och gott var det... haha... M kan bara skratta åt mig ibland...

6½ arbetsvecka kvar nu, och 9 veckor till beräknad ankomst. Vart tar veckorna vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0