Vilken dag!

Dagen har gått i hundra knop från halv 9 till ca kl 19... Härligt. Not.
Dagen började med att chefen var sjuk och vi blev endast 2 stycken som jobba idag...
inte så värst kul direkt vid månadsskifte kan jag lova er... telefonerna ringde konstant på alla linjer,
så vi har säkert svarat på ett 50-tal samtal idag, + att vi inte hunnit med att svara... lägg där till en en hop med kunder i lokalen... halleluja! Säg mig en sak, hur kan man komma på att man inte kan betala på lånet precis på förfallodagen? Jag menar, 95% av alla får garanterat sin lön den 25:e eller 27:e... säkerligen inte efter det... och vet man inte ungefär då eller till och med innan, hur utgifterna ser ut? Nix. Aldrig skall man förvånas. Vid 15 var det bara att packa ihop och bege oss iväg vidare på nya äventyr. Kvällsaktivitet i Björbo med de kommunens övriga 2 kontor... och som traditionen då lyder= smörgåstårta! Så idag kan man iaf säga att man har kännt att man lever. Positiva av denna dag= nästan 4 timmar komp! Kommer behövas.

Har duschat och fixat färdigt en matdosa tills img. Nu får det bli soffan för resten av kvällen och sen tidigt i säng.

Img är det dags för första föräldragruppsträffen, jag längtar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0