24

Dygnet har 24 timmar. 24 är också mitt favoritprogram, det är sååå spännande! Det hinner hända hur mycket som helst på de 24 timmarna kan jag lova! Bara 10 minuter kvar tills det börjar för denna gång... jag är bänkad och redo!

Pappa tittade förbi på kvällskvisten för att hjälpa M med någon mätning och uppsättning av trådar till grunden.. trodde det skulle ta någon timme, men jag vette katten om de han mer än ut förrän de var klara... funderar fortfarande om det var tur eller skicklighet att få till det direkt... Visade sig dock att vi har fått ett litet problem till uppställningen av grunden här i helgen eller om det är till nästa helg... Broder drar iväg på STCC, och det var ju tänkt vi skulle låna "hans" lastbil för att få väggarna på plats... men, problem är till för att lösas!

Hur det gått med min att-göra-idag vet jag inte ens om jag vågar tänka på. Eller jooo, ni vet ju redan hur det gått med bakningen... (muffins kanske jag vågar försöka göra img...), strykt har jag gjort och tvättat, samt gjort ytterligare ett bröllopskort, vilket jag blev riktigt nöjd med faktiskt.. (dock kommer ni inte få se resultatet riktigt än...). Mamma tycker förresten att jag ska starta ytterligare en blogg för att visa mina alster, samt kanske rent av börja sälja... hmm... Resterande tid har jag bara varit, och så vilat liiiite förstås.

Kommer en ny dag img med nya möjligheter. Har ännu inga större planer för dagen heller. Eller jo, några finns ju.. men bäst att inget bestämma förrän jag ser vilket humör jag vaknar på, vad jag orkar ta mig för. Haha.

Två veckor kvar tíll BF nu bara... men om jag ska kunna få någon födelsedagspresent redan på torsdag, så borde det väl sätta igång att kännas något redan img tycker man.. så jag skulle tro jag inte har sådan tur att få en sådan efterlängtad 25 års present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0