Dagen D.

Idag är det den dagen och datumet som vi gått och väntat på i evigheter, men det verkar inte spela någon roll. Jag sitter fortfarande här hemma vid köksbordet och bara väntar.

Om jag ska sammanfatta natten ur mina två önskescenarion, så skulle jag nog säga att den varit 1.5. Jag har inte haft speciellt ont och jag kan direkt inte säga att det har tryckt på... =(... och det tog inte allt för lång tid heller tills jag somnade + att jag sovit rätt hyffsat bra faktiskt. Så fruktansvärt varmt inomhus bara, men sen bor vi ju i en bastu också och har i dags läget ingen plats för att ta upp AC:n...

Känns som sagt lite tungt om jag ska få lov gå hemma och bara vänta och vänta i typ 2 veckor till.. då har jag nog blivit galen tills dess. Fast jag tror (hoppas?) att det sker denna vecka. Det måste det göra, för farfar åker bort på söndag och blir borta i över en vecka typ.. så Liten lär göra entre innan dess...

Kanske skulle testa en annan metod idag, att inte promenera och röra på sig, utan mer ligga på latsidan och inte göra ett dugg. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0