Dagen går mot sitt slut...

...och Lissel verkar inte få den födelsedagspresent av mig som hon önskat. Skit också. Men det är som jag säger. Liten är kanske lika punktlig som mig?

På kvällskvisten har det burits in fönster och donat, setts på 90210 och så nu senast tagit en promenad... och ja, det trycker på bra när jag går.... men sen händer det liksom inget mer... bara hoppas att natten har lite värkar och smärta att ge mig. Just nu längtar jag efter att få ont. Kan det verkligen vara sant att man kan göra det? Img är det hur som helst dagen D. Så en dag till lär jag stå ut att vänta och hoppas utan att klaga, men efter img, då får man klaga med all rätt...

Om natten har jag två önskningar.

1: att allt ska sätta fart och att det händer grejer.

eller

2: att allt ska vara på det lugna och att jag kan få en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Följer med spänning :) Tänk att du skulle bli först ut av gymnasietjejerna. Galet men väldigt kul! Jag håller tummarna för snart.



kram

2009-05-25 @ 22:56:58
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0