Det är inte meningen.

Det är inte meningen att vi ska få se några djur när vi är ute och safari-kör i skogen. På kvällskvisten idag så tog vi oss en tur runt Lindesnäs och runt Nås... och idag så var det verkligen safari träng... man kan väl säga lite smått att vi valde fel väg.. och hamnade rakt ute i skogen... eller vi puttra på på vad man nu kanske mer ska kalla stig... tills vägen helt plötsligt tog slut... så det var bara att åka tillbaka samma väg igen. Skam den som ger sig, tillslut hamna vi rätt. Icke ett djur vi såg.

Nu står det en lastbil parkerad utanför huset med grunden på... så tiiiiidigt img bitti, redan vid 8 (har gubbarna bestämt) så fylls vår gård av karlar och killar som skall börja lördagens arbete med att få just grunden på plats.... så om detta går som det ska, kommer snickarna redan till veckan då?

Idag har jag träffat Jon i "verkliga livet" för första gången på evigheter. Har ju under tiden jag varit hemma nu, msn:at en del, men idag har vi till och med träffats! Det var på tiden liksom. Så som det verkar, så kommer han och hjälper till alternativt kollar iaf hur det går för oss. Trevligt!

Så för att jag ska ta mig upp till klockan 8 img bitti, så borde jag gå och sova typ nu.

Och en sak till. Jag tror att magen har sjunkit ner en hel del under dagen..... jag sätter ett finger på att det kommer en liten på söndag... 

Kommentarer
Postat av: Carro

Den bestämmer sej nog för att komma ut imorgon så bygget får ställas in ;)

2009-05-22 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0