En lugn dag.

Idag har jag inte gjort någonting. En sådan där slappar dag nu igen! Sådana gillar vi.
Har varit i Nås större delen av eftermiddagen. Lunch och fika hos mamma och pappa, sen blev det en längre promenad med mams, syster och pysen. Vi var och hälsade på så ofantligt gulliga svarta lamm och hamnade samtidigt i "utkanten" av en bilolycka av nå slag... så Oscar fick se både brandbilen, polisbilen och ambulansen, med blåljus och sirener!

Vet inte om promenaden för kanske 4 timmar sen kommer lite efter och gjort mig trött och andfådd nu? Är det möjligt. Ska nog lägga mig på sängen och blunda lite. M är på bandy så jag är ensam iaf, och skulle jag råka somna, så är jag ju ändå ledig img så jag kan vara uppe hela natten lång med gott samvete.

Har dessutom börjat regna här igen nu och blivit rätt grått och trist, så det finns ändå ingen mening med att kolla ut genom fönstren för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Emma

Fasiken, det blev inget BB ändå denna helg?! jag som hade det på känn! :)



kram!

2009-05-24 @ 22:25:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0