En riktig utedag.

Idag har vi verkligen varit ute heeela dagen lång och arbetat och slitit och verkligen fått saker gjorda. Så idag får vi vara stolta och glada. Detta firar vi med att jag har ätit en super god räkmacka och M har ätit en stor tonfiskmacka. Detta skall vi sedan toppa med lite chips ikväll! Var faktiskt länge sen jag åt chips nu, tro det eller ej men jag har haft ett mindre sötbehov nu under dessa 9 månader än innan... så det är bara att hoppas det håller i sig så även de kommande 9 månaderna typ....

För att se lite vad som vi gjort under dagen här, kolla in byggnads-bloggen: kojablirslott

Dessutom har jag planterat mina nyköpta pelargoner, så jag kanske ger er en bild under morgondagen. =)

Trevlig kväll allesammans vad ni än tar er till.
Och en sak till: Sverige vinner inte ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0