Halva dagen har passerat...

...och jag har fått en del gjort iaf.
Har bakat muffins, men inte vågat provsmaka dem ännu...
lagt över korten ur kameran på båda datorerna ifall någon av dem kommer på att den ska krascha,
så finns det en backup tänkte jag.. rätt smart va?

Tänkte försöka mig på att koppla igång ipoden med den där nike-grejen så jag får lite tränings-feedback
av ipoden sen... men så klart fanns det inge batteri i den, så det var bara att börja ladda och skjuta upp det projektet...

Och främsta tiden har jag suttit här och tjajat med Jon på msn, fördrivit hans arbetsdag lite. =)

Ska ta och rensa lite på bänken efter bakningen, och sen ska jag fixa mig en delikatess lunch,
makaroner och falukorv! Det bästa jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0