Hemma igen!

Det blev en lite längre tur än vad jag först hade tänkt, men vad spelar det för roll när man ändå inte har något annat för sig. Anledningen till att klockan drog iväg, var att M hörde av sig och var på Biltema för att köpa en gardinstång (ja, för igår skulle vi äntligen leta på den jag tjatat om en längre stund och sätta upp den, då vi inser att vi tagit den till Dammsjön....) och där fanns det jätte många cyklar att välja på.... så jag drog dit jag med, och slutade med att vi bestämde oss för en som vi gillade skarpt båda två! Damcykel med pakethållare, cykelkorg och styre/sadel som gör att man sitter rak i ryggen! Priset var också mycket bra, åtminstone om man jämför på de vi kikat på... så nu har jag snart fått min första födelsedagspresent... den behöver bara skruvas ihop också, för nu ligger den i en kartong, men samtidigt är det heller ingen panik, för jag tog en liten cykeltur igår när vi var i Nås, och det var i mitt tillstånd ingen större hit kan jag säga..

I övrigt hittade jag det jag skulle: ipod kit till skorna, spegel till bilen, smått och gott på panduro till min korttillverkning, och en hel del bakingredienser på Kvantum.

Sitter nu och tar det lugnt en stund, vilar fötterna lite grann. Funderar på om jag redan nu skall börja fixa och trixa ihop ett kort, eller om jag ska skjuta på det en stund... för skulle tro att M är hemma strax efter 17 någongång, och då ska nog jag ha skalat lite potatis och börja med fisken innan dess, så det i princip är klart när han kommer hem.. så det kanske får vänta tills senare ikväll... 90210 ikväll också, icke att förglömma.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är så avis på din ledighet!! :) Det måste kännas helt underbart skönt! kram!

2009-05-11 @ 18:29:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0