Idétorka.

Fick för mig att jag skulle ta och pyssla lite med mitt scraapbooking. Hämtade upp hela backen från tvättstugan i källaren och började kolla och filura lite... men näe. Finns ingen motivation eller idéer idag. Dessutom skulle jag behöva lite bättre foton... så det kanske är en hint om att jag borde framkalla de senaste årets kort också?

Sitter i stället och stoppar i mig lite lunch, samtidigt som jag fördriver lite tid med att tjattra med Jon på msn.

Ska ta en sväng med dammsugaren istället sen och försöka få bort lite dammråttor... bara det att det är ju så trångt här inne, att det är svårt att komma åt överallt...

Svärmor bjuder på tacotårta ikväll, yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0