Jag håller mig vaken!

Än har ögonen inte fallit ihop med John Blund. Jag kämpar på.

Fick ett snabb-besök av pysen med familj på kvällskvisten, men han var inte ett dugg sugen på att krama moster, var mer M som var mer intressant... för att inte tala om sten-högen som gick att klättra på...

Tog en tur till Dammsjön för att hämta och lämna grejer... verkligen olikt sig nu efter massa trädfällning, men blääää va dålig vägen var... där vågar inte jag köra om de inte gör något åt den....

Väntar på att fotbollen ska ta slut så vi kan se på Robinson. Är en bra match just nu, men jag har ingen ro att se den.. då somnar jag bara.. så jag löser korsord och äter oboy och rost macka.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0