Kvällens fix!



Det är slutresultatet av mitt försök till ett Guldbröllopskort... tror ni det duger?

Har ett kort kvar och lite tillbehör att för att göra ytterligare ett bröllopskort.. funderar på om kanske syrran är spekulant på ett homemade kort.. ja, nu ska inte hon gifta sig, men däremot gifter sig hennes bästa kompis i juli... får ta och fixa ihop ett först innan jag vågar fråga. =) Dock törs ja nog tyvärr inte visa er det föörän efter bröllopet, om det är så att hon vill ha det... för kanske att Anna läser min blogg, det vet jag inte...


Tack och godnatt för idag!


Förresten, ikväll var vi ute och jagade glassbilen. Eftersom den inte passerar vårt hus, så får man helt enkelt ut och leta på den själv. Skam den som ger sig.


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha! Mamma har oxå varit ut och jagat den!

2009-05-11 @ 22:36:03
Postat av: Anna

Det gör jag!;)

Vad spännande du måste ha det nu, blir ju hur kul som helst med en liten en! Håller tummar och tår för att det går kanon! Massa lycka till från småland!

2009-05-12 @ 21:03:18
URL: http://aisraelsson.blogg.se/
Postat av: Inger

Emma, vilket superduper kort du gjort. Vad du är duktig! Ett nytt förslag: Starta en ny blogg med dina fina alster och för försäljning. Du har ju talang på det här.



Kramar i mängd från Mamma

2009-05-12 @ 21:20:56
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0