Sol idag?

Vaknade av ett ryck imorse, då M stormade in, dvs ett tag efter att han åkt till jobbet en gång... visade sig att han glömt linserna hemma (vilka han behöver för att kunna spela bandy på em...), så han hade fått vänt och kört hem igen, liiiiiite fortare kanske än vad som är tillåtet... och vad händer, han möter sin mamma som också är på väg till jobbet, vilket leder till att hon tror att M är på väg hem igen pga att det är dags.... HAHA. Nej då, om det ändå vore så väl, men här sitter jag utan det minsta känningar, än....

Ser ut att kunna bli en rätt så fin dag med kanske lite sol?

Ska ta och äta frukost och läsa tidningen i lugn och ro, sen ska jag ta-mig-tusan baka lite muffins. Det är mitt första måste för dagen, det andra är att ta en promenad upp till svärföräldrarna och lämna tre kompostpåsar (!) som vi har ståendes ute på trappen... är nämligen så att vi delar kompost-tunna med dem, och vi glömmer alltid att ta med oss påsarna när vi är dit... så det ligger på min att-göra-lista idag. I övrigt så får dagen bli som den bli. Väntar inte hemma M förrän närmare 18.30, så jag har några timmar i min ensamhet att bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0