Sovdags.

Jag väljer att avsluta dagen nu och krypa ner för natten. För en gångs skull, så är temperaturen här inne under 20´c! Jippi! Detta tack vare att jag haft fönstret öppet i sovrummet i stort sett hela dagen + att det ösregnat så klart.. så kanske att man kan sova med täcket på sig i natt till och med.

Tog en promenad nu på kvällskvisten, satan i gatan vad det tryckte på innan man tog sig hem, men det händer liksom inget mer. Känns ju som att man är jätte kissnödig och bara måste gå på toa typ på direkten, och när man sitter där, så kommer det 10 droppar. Hur skumt är inte det?

Img lär jag ha klockan på ringning. Ska vara i Mockfjärd vid klockan 9 redan för kontroll hos barnmorskan. Antar det blir lite stick i fingret, magmätning och hjärtljuds lyssnande som vanligt. Eventuellt också att hon kan ge mig positiva nyheter eller kanske rena dödsdomen typ, "du kommer nog få gå så här i 1½ vecka till är jag rädd"....

Så händer det inget innan klockan nio img bitti, så hör ni med all säkerhet av mig efter att jag kommit hem från Mokkjokk.

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0