Tack och godnatt.

M har skottat grus hela dagen och jag har inte gjort ett skvatt. På ett ungefär iaf. Tog en promenad till Handbacken för att fika på eftermiddagen och höll samtidigt på att bli överkörd av en blind? gammal gubbe. Jag mötte bilen på en raka, så föraren borde ha sett mig på långt håll, bilen snuddade vid min arm när den passerade och det utan att bilen fick möte... jag menar, om gubben hade sett mig, borde han inte ha vejjat lite iaf???

Tog en tur till Nås på kvällskvisten, som sen resulterade i en skogsvända ikväll med.... utan resultat.

På något vis, av någon konstig anledning eftersom jag varit hemma i 1½ vecka nu, så har det hela dagen känts som att det var lördag idag... har hela tiden gått och väntat på att Robinson ska börja vid 20-snåret... men icke liksom. Det är bara torsdag... kan vara många dagar kvar tills Liten kommer... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0