Tisdag 12 maj.

Har varit vaken och uppe i lite drygt en timme. Har en hel del att göra här hemma om jag bara orkar och vill. Dessutom känner jag att jag kan lika gärna göra det idag, så slipper jag img. Så det är lite både och det där.

Natten som var, var den första natten på länge som jag inte var uppe och sprang något... men sen tog det närmare hundra år att somna också.

Planerna för dagen är att först äta frukost och läsa tidningen och bara vara. Sen tänkte jag ta tag i bakningen, ifall någon önskar gratulera mig senare i veckan... en tårtbotten och så massa muffins är vad jag planerar... sen finns det lite att stryka, plocka ihop lite, pyssla ihop ett kort eller två, ta en promenad kanske, äta lunch.... så vi får väl allt se hur mycket av detta jag hunnit med när dagen är slut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0