Var är du John Blund?

Än känner jag inte av John Blund ett skvatt, så jag tror jag ska försöka vara vaken ett tag till, med förhoppning om att jag inte kommer vakna allt för tidigt img bitti och bli rastlös... för av någon anledning när jag försöker smyga mig upp, så vaknar M och går upp han med... verkar inte som han har ro att ligga kvar och sova om jag redan är vaken.. så jag håller tummarna.

Var ju på koll till BM i morse. Fortfarande bra värden på alla prov. Dessutom var Liten nu fixerad och redo, så det är bara att veeenta å veeenta å veeenta (som M får höra rätt ofta...) på nedsläpp... Idag var även dagen då jag fick lov ställa mig på vågen... och man skulle kunna sammanfatta det som så att: det räcker nu. Det blir hårdträning så fort jag bara återhämtat mig igen... ska tillbaka till matchvikt snarast möjligt. Så är det bara. Får försöka få lite pli på mig själv sen... hmm...

Img blir det fotboll med syster, och kanske en liten pys. Ingen shopping innan, men lite mat på maxi efteråt.. ja, åtminstone för syster, för jag fyllde ju skåpen tidigare i veckan... hoppas bara på lite finare väder, åtminstone inge regn.

Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0