Vemod?

Är det nu man ska känna vemod? När man gjort sista arbetsdagen på en längre tid... är ju tänkt att jag skall tillbaks först i september 2010...  men jag vet inte, jag känner inget speciellt. Det är precis som vilken fredag som helst. Jag tror inte jag har förstått det riktigt än. Skulle tro att det kommer kännas konstigt på söndagkväll, när jag inte behöver ställa klockan till måndagmorgon...

Vi avslutade arbetsdagen med att ta en fika på Flottbrocafét, det var trevligt. Synd bara att det är snorkallt, blåsigt och till och från lite regn, så det var liksom inte läge att sitta ute och fika.. jag tror att mitt jobb kommer sakna mig massor. Haha.

Idag ska jag inte göra så mycket mer. Var och kollade på en eventuell 25 års present från M idag. En cykel. Har ju en killcykel som jag gillar, men skulle behöva en damhonda också.. ja, både jag och M är i behov av en, åtminstone från och med nästa vår... men nja, det var ingen som riktigt föll mig i smaken.. och för att vara en komplement cykel till de vi har, var kanske prisklassen på de vi såg rätt mycket högre än jag tänkt... det räcker liksom med en skraltig liten damhonda för min del.

Antar, eller jag är helt säker på att M ska se på hockey ikväll, vilket jag inte är så värst intresserad av, så jag ska roa mig på egen hand med pyssel tror jag. Men först ska vi äta pommes och korv. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0