Söndag.

Igår var det bakning på programmet, även fast jag inte kan påstå jag hjälpte till något... hade fullt upp med junior som väntat. Mot kvällskvisten åkte vi till mamma och pappa. Fick lite kvällsmat och med oss nya hatthyllan hem (som nu ska målas vit!) + att Oscar var där så det blev en del bus. Såg på halva Robinson innan vi begav oss hemåt med en trött lilleman. Ludvig somnade innan vi passerat grannhuset till mamma och pappa.... sen vakna han till liv hemma när jag tog av honom overallen och satte på honom pyssen. Lite käk och så somna han i famnen runt halv 10.... utan att vakna nå mer under kvällen! Vilken skön kväll! Dock skulle det bli andra bullar...

Klockan halv 5 var jag och junior upp och åt och sen ville inte han sova nå mer...... så familjen låg vakna fram till klockan 6! Behöver jag säga att jag och M var rätt döda? Till slut fick vi nog och M tog med L upp på en liten bära-promenad och vips så sov han igen.... sen somnade vi om hela familjen och vakna vid 9.... men hur sugen är man på att gå upp och busa klockan 5 på morgonen?

Ett snabbeslk av pysen med familj och nu sover L middag igen. Ska försöka ta tag i julgardinerna och klippa till lite tyg... få se om det blir några gardiner eller ej.....

Skidor på tv också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0