Aldrig kan det gå som jag vill.

Det mesta av dagens att göra är gjorda. Har besökt gammelmormor och varit till Mfjd...

Eftersom jag inte kom ihåg vad tapeten jag sett förut hette, så var det bara att hugga in i alla pärmar med prover och försöka minnas vad pärmarna kan ha hetat eller hur de hade sett ut... efter x antal pärmar så lyckades jag hitta dem, till min lycka! Vi hann inte ens svänga in på uppfarten här hemma förrän de ringer från affären... bården har utgått ur sortimentet. Happ. Utan bården så är ju tapeten värdelös. Så nu är jag tillbaks på ruta noll. Får sätta mig på nätet och klicka och se på massa tapetprover och försöka hitta en ny..... FAN rent ut sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0