Bra med internet!

Fick besök av mamma efter lunch. Busade lite på golvet med Ludvig, innan vi tog oss en lång promenad. Ludvig var (mestadels) nöjd med att sitta i vagnen (sov gjorde han en kortis...), även fast jag fick bära honom några minuter... men efter att ha sett sina kusiner vara ute och busa, så var han åter nöjd att sitta i vagnen resten av vägen hem.

Efter att två bodysar varit blöta (kiss eller svett?) på ett och samma ställe på väldigt kort tid, men främst för att det blev ett lass här på eftermiddagen, så slutade det med ett bad och att L fick på sig pyssen redan innan klockan passerat 17. Kände att det skulle vara lagomt kul att trilskas på med body nr 3 för dagen, eftersom det inte är allt för kul att dra något över huvudet enligt junior, så då fick det bli pjamasen!

Har hittat årets första julklappar idag. Dock, eftersom jag håller mig borta så gott det går från affärer och kupolen och allt vad det är och därför inte kan handla det i butik, så är det ju toppen med internet. Jag älskar internet. Bara att knappra och beställa och vips så har man leverans till dörren. Oftast i varje fall... ibland får man ju åka till "posten"... =) Så än har jag inte klapparna i min hand, men inom några dagar kan jag nog kunna slå in dem och göra fina paket!

Magen kurrar och jag är hungrig, trots att jag åt en mostodont portion till lunch. Väntar dock på att M ska hitta hem från jobbet först innan jag gör något åt saken.

Tv-kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0