En helt motsatt dag.

Dagen idag har varit tvärtemot igår. Igår var Ludvig sur och grinig hela dagen, medan han idag har varit snäll som en solstråle! Dessutom varade hans eftermiddagssömn i närmare tre timmar, det har inte hänt på evigheter! Efter 4 timmars bus och mys så har han nu somnat för natten. Hoppas jag. Börjar känna John Blund komma jag med, så ikväll blir det inga pyssla av... =(

I morgon blir en lång dag i vår ensamhet för mig och L. M ska spela bandy med jobbet som vanligt, sen ska han storhandla på maxi innan hemfärd....eftersom han skulle gjort det idag, men glömde plånkan hemma...så jag räknar nog inte att få hem honom förrän tidigast 19.30.... Hoppas på lite fint väder, så vi kanske kan ta lite frisk luft i varje fall, sen skulle man ju kunna kratta lite löv också. Om man vill och om man orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0