Ensamma hemma.

På förmiddagen skjutsade vi M till hans jobb, så att han därifrån sen skulle ta tåget till Sthlm för att se på NHL-premiären ikväll. Live. Så jag och Ludvig är ensamma hemma fram till i morgon eftermiddag då vi ska åka och hämta honom igen.

Blev en snabbis in på maxi + på kupan för att träffa Bengt och sen uträtta några snabba ärenden. Ludvig var hyffsat lugn och snäll, förutom en skrikperiod precis när vi köar på HM för att få betala... men sånt är livet.

Till kvällen kommer mamma och pappa och håller mig sällskap. Blir räkmacka, bus och lite fix tror jag. Ska försöka att få upp en gardin i köket nu äntligen + att jag ska försöka få hjälp av pappa att mäta ut mitten på en vägg.... för i morgon skall det börjas tapetseras i sovrummet och då kommer min fondvägg äntligen på plats! Jippi! Dock ska den inte sträcka sig över hela väggen, så jag måste hitta mitten på väggen samt mäta ut vart exakt den mittersta våden (heter det så?) skall sitta... annars kan det lätt bli lite snett och vint kan jag tro...

I morgon förmiddag blir det kusinkalas för Stina som fyllde 6 år i onsdags.

Förresten, glömde berätta att vi har sovit bra för andra natten i rad! Visserligen hade vi en gallskrik period innan han somna... så dryg att jag efter ett tag lämnade över honom till M så han fick försöka... jag tog en dusch och när jag var klar så sov Ludvig! Klockan var dessutom "bara" 21. Strålande. Sen sov vi till och med så bra hela familjen i morse att vi höll på att försova oss.... kollade på klockan och då var den kvart i 8 (jag och L var uppe vid 5.20 också!)... och bara en timme tills vi fick lov åka.....!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nej det menar du inte! Haha! Hur ser den ut då?

2009-10-02 @ 16:25:02
Postat av: Carro

Skapligt du! Vi som precis köpt en svart skinnsoffa :P Men bara tresits! Så din hade kanske varit ännu bättre. Aja, för sent nu. Vi hade iaf tänkt köpa till en fåtölj såsmåningom oxå....

2009-10-02 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0