Fredag 30/10

Så var det fredag och fredagsmyyyys igen då!

Gårdagskvällen var trevlig och tiden gick hur snabbt som helst. Hade ju räknat med att dra mig hem efter 1-1½ timme ungefär... blev kvar till 21.30 nästan, dvs 2½ timme! Fast det berodde ju helt och hållet på att Ludvig var så snäll att det gick vägen!

Vi kom dit till 19. Fick lite info om kvällen. Sen fick vi byta om, fick badrockar och handdukar. Uppdukat bord med nötter, pinnar och vatten. Sen var det bara att ta för sig. Simma i bassängen med 33.5´c, bubbla, basta, sola och få massage! Inte alla kvällar man kan det liksom. Jag lyckades till och med få en kvarts massage utan att det bekom Ludvig ett smack. Han roade sig bland damerna och det var först när jag precis var klar som han blev ledsen! Skapligt. Det trodde jag inte. Efter massagen så hoppade jag och Ludvig i bubbelpoolen, men utan några bubblor på så klart. Var varmt och sköööönt. Till en början var Ludvig lite skeptisk och truttläppen kom lite, men rätt snabbt gick det över och sen njöt han som sjutton! Det var till och med så skönt att ligga och flyta i vattnet att han somnade en stund! Tror vi låg i i över en halvtimme! Sen blev det dusch och på med pyssen och lite mat. Efter detta var Ludvig så trött så trött så trött, att han utan protester satt snällt i sin bilstol och mös med snutten, medan jag fick äta lite pastasallad i lugn och ro! Vet inte när han var nöjd att sitta i bilstolen en längre stund sist.... i bilen slocknade han direkt, för att när vi kom hem vakna till liv lite och få en sista matslurk innan han somnade om och sov ända till 04.20....

Ska ge er lite bilder sen, fast inte just nu. Kameran är i ett annat rum och de spacklar i hallen, vilket gör det oframkombart... så på återhörande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0