Fullt upp.

Dagen som varit idag har även den varit fullspäckad. Tapetserarna gjorde klart sitt och pappa och M la in nytt tak i hallen, jag fixade lunch och busade med Ludvig. Har även tagit två kortare promenader i regnet.... för det har ösregnat till och från under större delen av dagen... bläääää... men samtidigt är jag glad över att det är regn och inte snö...

Mamma tittade förbi på eftermiddagen, så jag fick hjälp med lite tvätt och städning... tack. =) Sen blev det polering av det nytapetserade sovrummet med dammsugning, våttorkning samt boning av parketten. Rummet står just nu helt tomt. Fatta, vi har möjlighet att ha ett rum helt tomt... det ni! Om det hinns med, så skall sängen skruvas ihop igen i morgon, för att senare flytta in madrasserna och allt in dit på tisdag....

Direkt efter städningen drog vi till Nås för att fixa lite med mamma och broders datorer.. uppdatera lite säkerhetsprogram och så... + att mamma bjöd oss på specialmaten när vi kommer, taco. Mums! Brorsan hade fällt följande kommentar när mamma höll på fixa maten.... "jaha, nu ser jag vilka det är som kommer". Haha!

Ludvig har varit en snäll kille idag, förutom att han blev lite trött innan vi tog oss hemåt. Gröt är riktigt gott dessutom! Känns bra att vi fått i honom gröten sååå snabbt liksom. Inga tveksamheter där inte... gofis!

Lite tv nu, sen blir det läggdags!

I morgon åker M och svärmor till Ikea på eftermiddagen, så det blir en lång dag i vår ensamhet för mig och L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0