Ha, där fick du!

Dagens besök är nu avklarat. En rätt så lugn och sansad L till en början, vilket gjorde att mormor fick syta en hel del utan protest. Fast efter 1½ timme ungefär, så började tröttheten att komma och det var lika bra att packa ihop och dra oss hemåt. L somnade efter protest i bilen, men lyckades lyfta honom ur stolen, ta av honom väst+tröja och lägga ner honom i sängen, fortfarande sovandes. Jippi! Vi träffade även på brorsan vid mormor och morfar, men det stod inte på förrän telefonen ringde för nya uppdrag.

Idag med posten så kom något positivt. Vi har bestridit en faktura från en av hantverkarna, då vi ansåg den var helt tagen från ingenstans i princip.... och idag dök det upp en kreditfaktura. Ha, där fick du. Oss kan du inte lura. Så på något sätt känns det som vi har vunnit nästan 4000 spänn just nu.

Om jag skulle försöka mig på att pyssla lite innan junior vaknar igen.... eller så kan jag ju sitta kvar här....

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! surfade in på en av bloggarna som ligger på blogg.se´s startsida och kom in på lina franks blogg. satt och läste ett bra tag innan jag insåg att hon spelat fotboll i V-ås. nån du känner?



kram!

2009-10-27 @ 17:39:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0