Inget guld till norr

En sak som är säker, är att damallsvenskaguldet inte kommer att hamna i Norrland. Linköping var idag totalt outstanding och Umeå hade inte en chans. Jag tycker det är bra att något annat lag än Umeå tar hem allt nu, för det skapar spänning inför nästa säsong!

Junior har haft en mindre bra dag idag med. Vaknat på fel sida och är allmänt gnällig, fast största problemet är nog att han inte har ro att sova middag som han borde. Han somnade precis innan vår lunch, vilket gjorde att jag hann tänka åh inte alla dagar man får äta mat utan att slänga i sig den... sagt och gjort, för guess what. Tuppluren var över och hade varat en halvtimme!

Mitt i första halvlek fick jag dock honom att somna igen och hann precis fika och göra ordning en tekopp för att bänka mig i soffan för andra halvlek. Guess what, det hade återigen gått en halvtimme och L tyckte det var färdigsovit... vilket inte humöret direkt visade, så det var bara att stoppa i honom i overallen och ta en promenad, för M....för jag fryser som en gnu och har noll energi. Sen skulle jag ju inte gå ut på hela dan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0