Onsdag 21/10

Återigen en bra nattsömn! Lillgubben sov mellan 21.45-06.45! Lite käk och sen sov vi en stund till, till halv 9. Skönt!

Vad dagen idag har att erbjuda vet jag inte. Inga som helst planer alls. Lite bus nu, sen blir det förmiddagsvila om en stund... lunch och mer bus eftermiddagen lång.. kanske en promenad när det är dags för lite eftermiddagsvila.. =)

Igår hämtade M och pappa växasängen jag köpt på blocket! Har ännu inte haft tid att syna den på nära håll, då grabbarna ställde in den i ladan när de kom hem och jag typ inte varit ut sen dess.. jag har bara sett den genom fönstret än, men enligt M så var den jätte fin! Bra köp för 400 kr vill jag säga! Kommer bli toppen när den blir vit dessutom. Ska se om jag kan ge er en liten bild på den under dagen....


Kommentarer
Postat av: Carro

Var det den jag såg på blocket? Eller hittade ni på någon annan?

2009-10-21 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0