Söndag 18/10

Inte mycket kvar av denna söndag. Inte mycket kvar av denna helg. Inte mycket kvar av denna vecka. I morgon är det måndag, en ny vecka och nya möjligheter... men man får ta en dag i sänder.

Eftermiddagen spenderades hos M´s mormor med fika tillsammans med hela fam F, med andra ord så fick Ludvig busa med kusin F och kusin J också. Alla tre kusinernabus på en och samma dag! På vägen hem somnade L i bilen, så när jag kom hem lyfta jag bara över honom till vagnen, men den sömnen varade i kanske 10 minuter... sen var det skriiiik i en timme medan M var ute och proppade babben full med skräp som ska till tippen i morgon... Hade sån tur att M tog junior med sig ut på en promenad nyss för att han skulle få sova en stund och jag vila öronen en stund. Passade även på att dammsuga köket.... hur tusan kan det vara så rogivande och avkopplande att dammsuga nuförtiden???

Funderar på om kvällsmaten ska bestå av en flötig pizza eller om det får bli den vanliga helgkvällsmaten... dvs fil och macka..... hmmm... jag gissar på filen.

Innan jag ska lägga huvudet på kudden, ska jag även se på Ensam mamma söker, dock inte säkert att det blir just när det går på ordinarie sändningstid.. det beror helt på pysen... lite pyssel ska jag nog försöka hinna med innan dess och tömma hjärnan på lite ideér.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0