Tisdag 13/10

Börjar bli dags att göra oss klara för att bege oss mot stan. Svärmor kommer om en dryg halvtimme och L ligger och sover..... men det får han göra så länge han kan, har han inte vaknat när det är dags, så får jag bara lyfta över honom i bilstolen...

Vi sov ända till kvart i 6 i morse med. Vad är det som händer? Efter lite mat, så sov vi vidare till klockan 8! När det sedan var dags för morgonpromenaden så sov L under den timmen vi var ute, men så fort vi kom hem så slog han upp de två små blå... klockan var då halv 11 och att försöka hålla honom vaken till nästan 14 och vi ska iväg, var ju mer än en omöjliget... efter att L mumsat i sig lite potatis och palsternacka, så fick jag slänga i mig min lunch, då humöret inte längre blev på topp hos junior.... på med all kläder och i vagnen och ta en runda. En runda runt kvarteret med konstant skrik. Gav upp. Gick hem, tog av oss alla ytterkläder och så la vi oss i stora sängen istället. Låg och kollade på varandra medan jag sjöng genom mitt barnsångsförråd några gånger, sen slog han så igen de söta små blå... jag lyckades få honom att somna i sängen! Utan att gå runt och bära på honom först! Yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0