Tisdag 27/10

I natt/morse hörde jag inte ett endaste litet pip från junior förrän klockan passerat 06! Kanske gårdagen som satt i och hjälpte till. Skönt. Lite mat och lite knöl innan vi lyckades somna om en stund till och kunde sedan gå upp rätt utvilade vid halv 9.

Hade tänkt besöka mormor och morfar i morgon, men i brist på att göra idag, så funderar jag på att åka dit idag istället. Ska bara få L att sova middag först + att jag ska få i mig lite lunch (kan bli en tidig en, men det spelar ingen roll)... sen efter lite mat i L´s mage så drar vi. Man får liksom passa på att åka så fort det bara går efter att han vaknat, så att han om möjligt kan hålla humöret uppe ett tag medan vi är där..... det brukar gå både bra och dåligt när vi är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0