Torsdag 15/10

Det är kylslaget ute. Nyss inkommen från en promenix och kinderna är iskalla. Börjar bli riktigt ruggigt nu, ändå har jag snart haft vinterjackan på mig en månad....

Igår spenderade jag och junior eftermiddagen i Nås. Först hos mormor och morfar och så en sväng förbi hos mamma och pappa för att busa med Oscar en stund. Oscar tyckte bland annat att Ludvig skulle sitta på traktorn  och åka han med.... om han bara visste hur osams de kommer bli om kanske 1 år om den där traktorn...

Dagen idag ser likadan ut nästan den med. Vi packar och åker till Nås efter lunch. Syster är på kurs i Gävle och Anton pangar (försöker åtminstone se någon) älg, så Oscar bor hos mamma och pappa några dagar... och idag har pappa ledigdag och mamma slutar tidigt från jobbet, vilket gör att hon även plockar med sig O hem direkt då... så därför åker vi dit på eftermiddagen och busar några timmar med dem. Samtidigt som jag passar på att få hjälp av pappa att sätta på vinterdäcken. =)


Kommentarer
Postat av: Carro

Bäst och hålla en låg profil och hålla med henne =) Efter ett tag kan man ändå göra som man vill...

Nej men med tanke på att jag kanske flyttar till våren så lägger jag inte ner så mkt krut här...

2009-10-15 @ 13:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0