Zoombie.

Så klart vaknade Ludvig och skrek efter en timmes sömn, så det var bara att ta upp honom.... slutade med att jag tog med honom och la honom i vår säng och där somna vi! Klockan TVÅ var pratkvarnen i princip klarvaken, hade sparkat av sig täcket och låg och bladdra.... tror ni man var lagomt pigg? Tog en timme ungefär att få honom att somna om och ytterligare en halvtimme för mig.... så lagomt när jag slagit igen (kändes det som i varje fall...) så var klockan 6 och L var åter vaken. Efter lite mat så somnade vi om till klockan 7, men då gick det inge mer....

Så trött, tröttare, tröttast var det bara att kliva upp.... och som jag längtade till L ville sova middag...... vilket skulle visa sig dröja ända till kvart i elva! Han var hur trött som helst, men vägrade verkligen slå igen + att inget var roligt att göra. Vad gör man? Jag vet inte om jag sov så värst djupt, men jag vilade i varje fall tills L vakna 1½ timme senare. Skönt.

Så det här med tidsomställningar, är inget för en liten Ludvig.

Kommentarer
Postat av: Inger

Tror det finns datorväskor på tradera. Du kan väl kolla när du har tid, spelar ingen roll hur de ser ut.



Sov när du kan/kram Mamma

2009-10-26 @ 19:24:08
Postat av: Inger

Tror det finns datorväskor på tradera. Du kan väl kolla när du har tid, spelar ingen roll hur de ser ut.



Sov när du kan/kram Mamma

2009-10-26 @ 19:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0