Flyttstädning pågår!

Ja, är kanske inte så allvarligt som det låter, men ska bli mycket skööööönt! Jag har hoppat in i cd-hyllorna för att torka av varendaste liten en och torka ur själva hyllorna.... jag tror jag har fleratlet av mina skivor i Nås.... fortfarande... så ägaren till merparten av de sjuttioelvatusen skivorna är M....

Natten sovs i Ludvigs rum, utan varken gardin eller rullgardin, men det gick hur bra ändå! Ludvig somnade långt innan vi ens hunnit in med sängarna och i med sängkläderna, så han fick sova första timmen i vagnen... men så kan det vara. Sen har vi nog sovit gott hela familjen bland alla djur på väggarna, förutom att jag och L var uppe vid halv 3 och sen tog vi  morgon vid halv 6... (dock har jag hunnit sova lite middag!). Var en extremt jobbig dag igår. Inte för att vi gjorde så mycket så, men det hände så mycket och det var hög volym och lite så.. fick lite huvudvärk på kvällskvisten och den sitter i än idag.

Vi var inte i närheten av att vara klara för att se på fotbollen vid klockan 20 igår, så vi började att spela in matchen så vi kunde se den bara vi fick rast och ro...dvs efter att matchen var slut... jag orkade se 25 minuter, sen tackade jag för mig... haha.. så jag missade Zlatans mål, men ändå inte. Det fanns ju kvar så jag kunde se det i morse. För en gångs skull, så hade Sverige lite flyt.

Funderar på att ta ett litet break och kanske baka lite. Skulle behöva få till lite kaffebröd till dopet... för att sen också hinna fixa lite käk under veckan till detsamma...

Sen ska det möbleras idag. Ja, åtminstone det som finns nere i källaren och som skall skruvas upp. Fattas ju även en heeeeel del möblera att möblera det stoooora vardagsrummet med... för vi är ju liksom inte vana vid detta stoooora hus! Det här är fantastiskt, känns nästan som man hade en mil till toan i natt när  man var upp.... det ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0