Lördag!

Härligt väder ute idag. Borde nog vara ute mer än jag har varit. Fast det är så mcyket fix inne idag, så tiden räcker inte helt till, till allt man önskar.

Ludvig bestämde sig för att ta kvällen redan vid halv 8 igår.. vid halv 10 la jag honom i sängen med tanken att antingen sover han vidare eller så vaknar han. Han gjorde det första, så jag var inte sen att haka på, för att få alla minuter jag bara kunde... gick ända till halv 2 innan det var matpaus! Trodde det skulle bli svårt att få honom att somna om efter detta, men efter lite bökande med näsan så blev det tyst. Sen sov vi ända till kvart över 6.

Fönsterbyte pågår och rivning av tapeter med därtill hörande spackling och donande sen.. för att sen kunna tapetsera i nya sovrummet! Allt arbetande och slitande, gör att vi idag är lata och ringer bagarn för att få oss lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0