Tack snälla för den extra timmen!

Det höll på att bli en extremt tidig morgon här idag, men lyckligtvis så somnade pysen om efter en andra måltid och sov 1½ timme till. Skillnad på att gå upp klockan 7 än klockan halv 6 må jag säga! Ett tag trodde jag att jag skulle få göra en paj redan vid klockan 6 för att fördriva lite tid, men nu fick det bli vid kl 8 istället. Det gäller ju att utnyttja dygnets alla timmar. =)

Har tagit en timmes promenad nu på morgonen, i lite små kyla och ändå soligt och halv varmt. Svårt att klä sig. Lillgrodan ligger ute i vagnen och slumrar och jag hoppas han gör det kanske en timme till, så hinner jag med att göra något också. Fredag är det i varje fall och jag har insett att jag har ett litet problem. Jag har direkt inga skor att ha till dräkten....... så what.... får ringa mamma! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0