Torsdag

Min oro för natten var helt klart befogad, för inatt vaknade lillgrodan redan vid 02.40! Vadå snark snark snark? Dock gick det relativt snabbt att få honom i blunder igen efter maten, så vi fick 3½ timme till innan vi tog morgon strax efter halv 7...

Idag är det så dags för den första sprutan. Jag hoppas det kommer gå bra, utan några större protester... jag räknar med det åtminstone, för han har tidigare inte sagt ett ljud när de hållt på kränkt och bråkat med honom, ja, förutom vid sjukgymnasten då.... så för att samla krafter för besöket på BVC, så har Ludvig nu tagit sig sin förmiddagslur och jag ska nog försöka göra honom sällskap en timme eller så... om jag inte blir fast här vill säga... skulle vilja hitta en fin lampa till Ludvigs rum... men vart ska jag leta?

Kvartsfinal dags i dam-EM idag, jag är redo och eftermiddagen/kvällen är räddad om så är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0