Trött och sliten.

Idag känner jag mig lite trött, sliten och hängig. Kanske för att vi i stort sätt varit inne hela dagen pga regnet? Idag har det bara blivit en promenad, mot normala tre liksom.... fast det räckte med en, för jag var så slut så jag knappt höll på att ta mig runt och hem.... hmm...

Ludvig har varit övertrött nu ikväll, efter att bara ha tagit en "slumring" på eftermiddagen medan vi var ute i typ 20 minuter.. så efter några om och men, så lyckades jag få honom att somna för snart en timme sen. Hann nog sjunga Imse vimse sjuttioelva gånger. Ska göra honom sällskap snart jag med och i morgon planerar jag att ta en siesta jag med. Om jag får L att somna inomhus vill säga....

Fredag i morgon och löning. Yeah. Inte så mycket att se framemot egentligen, för jag blir ju inte direkt rik nuförtiden, men jag värdesätter tiden hemma med Ludvig betydligt högre än klirr i kassan!

Förresten, har glömt att nämna två saker för er.
1. Ikea ska byggas i Blge, inom några år... typ 2012 eller något planeras det stå klart. Inför detta känner jag både si och så. Jag menar, det är ju bra det kommer närmare, men samtidigt så är ju ikeabesök något man planerar och längtar till just nu.... jag är rädd för att man kommer att "missbruka" detta och springa och småhandla där jämt. Haha!
2. Mallorca väntar på oss i maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0