What a day!

Vad jag längtar till kudden just nu. Om det inte varit kaos inne hos oss under bygget, så har det alla kategorier varit det idag. Dock kommer det bli sååååå bra! Jag trodde inte det skulle hända så mycket idag, men vips så hade pappa sågat upp "hålet" till den kommande hallen! Så nu slipper vi gå genom köket varje gång vi ska in i huset.... lovely! Men ni skulle ha sett hur det såg ut här ett tag... var inte många millimetrar rena och man fick verkligen gå sick-sack vägar för att komma fram... det är väl fortfarande långt i från rent och fint än, men åtminstone hopplockat och dammsugaren har tagit det grövsta.

Mamma tittade även förbi efter lunch en snabbis, så vi hann även få upp de nya gardinerna! Ska försöka ge er lite kort i morgon hur det blev, för nu orkar jag inte. Hmm... nu slog det mig dessutom att jag skulle ha duschat innan läggdags också.... fan.

Ludvig har dessutom krånglat idag vid nattläggningen... så han slog inte igen förrän efter 22...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0