Det sket sig.

Jag hade en förhoppning om att L skulle sova middag så pass länge, att det inte skulle vara några problem att hålla honom vaken tills jag skulle iväg. Min förhoppning gick i stöpet. Runt halv 4 nu, var han arg som ett bi och att lyckas hålla honom vaken i 1½ timme till ungefär, det vara för mig en omöjlighet. Så vad gör man? Man lägger honom i vagnen och går ut och går, ringer farmor och kollar om hon möjligtvis är hemma och utan planer för någon timme under kvällen... och vips, så får L sin efterlängtade sömn, M slipper skynda sig hem från jobbet och jag kan åka på träning utan att behöva ta med en sur och grinig inte-vill-åka-bil-just-nu-kille.

Efter att min mobil hållt på att ge upp en längre tid nu, så lyckades jag hitta en telefon till kampanj-pris som jag skulle kunna ha, och vips så har jag klickat hem den. Nice och perfekt. Den jag har, har hängt med i över 4 år nu (rekord för mig!!) och dessutom så håller den på att bli uppäten av en lite Ludvig mest hela tiden, varpå man knappt hör att det ringer eller piper, då telefonen nog är fylld med massa dregel.... så om några dagar när jag får min nya, så kan L få äta upp den i fred. Inte blev jag rånad på kuppen heller, jag har betalt ca 1350 kr, inkl frakt. Det ni.

Lite mellis nu, invänta farmor och så träning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0