Eftermiddagsfika.

Morgonen startade vid halv 8 då jag och junior traskade upp. Tilläggas bör att han började knöla redan vid halv 6... så halv 8 får jag vara nöjd med. Vi käkade frukost och hoppade i badet, medan M tog sig en sovmorgon. Stod heller inte på förrän både jag och L blev så pass trötta att vi tog oss en gemensam middagssömn på 1½ timme. =)

I övrigt idag så har vi bara busat, lekt och ätit taco. M och L gick för en stund sedan ut på en promenad då det återigen blev tröttsamt hos junior... sen ringde svärmor och bjöd in oss på fika vid 16-tiden.. så dit ska vi bege oss alldeles strax.

Kvällen kommer bestå av tv-tittande och för att allt ska klaffa och gå ihop med allt som går samtidigt, så hoppas jag innerligt junior somnar senast 21 ikväll. Hoppas var ordet.

I morgon var det åter vardag igen efter lång ledighet. M ska jobba. Jag har träning igen. Dessutom har jag och junior en tid vid BVC att komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0