*ingen rubrik*

När det efter några timmars bus var dags för lite siesta, så var grannen återigen i vedhögen.... jag tror ta mig tusan att han kör intervallpass med kapen.. för han kapar en stund, sen är det tyst en stund, för att sedan fortsätta... så där håller det på...varför inte kapa hela högen på en gång när man ändå inte har något bättre för sig? Fast, med tanke på att de går upp vid 4-5 på morgonen, så får man kanske vara glad att de inte börjar väsnas förrän halv 8...

Vi sov i varje fall 1½ timme till slut, det tackar jag och bockar för. Dagen fortsatte sedan med lunch och massa bus, tills vi på eftermiddagskvisten begav oss ut för att få oss lite frisk luft.

Återigen en kväll då Ludvig helt ovaggad somnar i mitt knä i soffan! Återigen en kväll då jag ska göra honom sällskap rätt snart, ska bara hänga en tvätt först.

Kommentarer
Postat av: Inger

här har vi haft polispådrag hela kvällen. K-pistar, hundar mm. Letat efter grabben från Finnön, han som var ute med yxa förra året. Tydligen har de fått tag i honom nu, se dt.se



Kram Mamma

2010-04-07 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0