Jakten på skorna fortsätter...

Efter lite letande på nätet, så har jag hittat på fotbollsskorna som jag söker... problemet är dock att jag inte hittar ett endaste litet ställe som verkar sälja dessa... kul. Har de möjligen bytt "namn" till denna säsong? Det här kan göra mig galen, så det är lika bra jag lägger ner det just nu. Dock börjar mina två gamla favoriter som jag kör i nu, att ge med sig lite här och där... snart hjälper inte ens eltejp längre, då är det kris! Å det, innan säsongen inte ens har börjat.

På söndagen tjuvstartar vi säsongen lite, med en svenska cupen match borta i Värmland på söndag. Har ännu inte bestämt mig till hundra hur jag ska ta mig till samlingen... om jag ska ta bil själv, eller om jag ska få skjuts... dilemmat är att vi nog inte är hemma förrän mitt i Ludvigs läggdags, så då kan nog inte L och M hämta mig.. så kanske egen bil ändå. Jag kommer i vilket fall som helst, stiga på bussen i Ludvika, vilket gör att jag känner ca 2 timmar i tid. Inte illa. Får fundera under morgondagen få se.

Inga direkta planer för morgondagen finns. Funderar dock starkt på att ta mig en förmiddagssiesta om det tillåter... har varit dåligt med sådana nu de senaste dagarna.. men först får vi se hur natten blir. L sover i sin säng. Än så länge.


Kommentarer
Postat av: Inger

Vi åker till Mora när vi ätit och sen har Oscar bjudit oss på kvällsmat när vi kommer tillbaka.



Ha det bra i blåsvädret/kram mamma

2010-04-10 @ 11:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0