Sååå söta!

Adidaspjucksen jag pratade om förut, i storlek 19. Visst är de för söta? Dock har L inte fattat galoppen med att ha skor på sig ännu, men övning ger färdighet ska vi se.



På eftermiddagen gjorde vi ett besök hos busiga-Oscar. Spenderade några timmar där med MASSA bus och lek, innan vi tackade för oss och begav oss mot min träning. Andra dagen i rad som jag lyckades hålla L vaken hela eftermiddagen, så han somnade återigen i bilen på stört! Dock vaknade han medan vi inväntade M i Sifferbo, men eftersom magen var mätt och belåten så blev resan hem inga bekymmer ändå. Skönt.

Träning nr 2 för veckan är avklarad och jag ser nu framemot en träningsfri onsdag. En promenad kommer det nog att bli ändå. Sen planerar jag att åka och hälsa på min farmor en sväng när vi sovit och ätit, det var ett tag sen nu. Kanske baka något mer också. Mycket på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0